هوای تهران قرمز شد؛ بارش‌ها از فردا آغاز می‌شود کندوان از امروز تا چهارشنبه بسته شد/ هراز و سوادکوه، مسیر‌های جایگزین بارش‌ها از فردا آغاز می‌شوند / برف و باران در گستره وسیعی از کشور رد پای طوفان نوح در آثار سومری، آزتک‌ها و اینکا‌ها کشف پولشویی به میزان ۵۷۰ سکه طلا در یزد صدور هشدار تشدید سامانه بارشی؛ هشدار بارش برف و تگرگ در ۱۶ استان کشور کندوان از فردا مسدود می‌شود تاریخ برگزاری و دریافت کارت شرکت در آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات کدام استان‌ها یکشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه؛ هشدار بارش برف و باران یوتیوبر پر سر و صدا دستگیر شد/ ۳ سال حبس برای شکارچی بلاگر ۲ نفر از عوامل برگزاری ماراتن کیش بازداشت شدند تمامی مقاطع مدارس البرز فردا تعطیل شد جزئیات مهم از انهدام شبکه گسترده کلاهبرداری تلگرامی آلودگی هوا چطور باعث مرگ می‌شود؟ معاون وزیر بهداشت: نیمی از کارکنان وزارت بهداشت زنان هستند

استفاده از نسخ کاغذی درصورت قطع سامانه‌ بیمه

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 21
کد خبر: ۲۸۱۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمدمهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیه سلامت ایران در نشستی که به منظور بررسی اقدامات و عملکرد بیمه سلامت ایران در شرایط اضطرار کنونی با حضور مدیران ارشد ستادی و استانی برگزار شد ، نسبت به تمدید خودکار پوشش بیمه ای بیمه شدگان دارای بیمه رایگان در این سازمان تاکید کرد.

محمد مهدی ناصحی در این نشست ضمن تاکید بر بروز رسانی پرداختی‌ها به دانشگاه‌ها گفت: در همین خصوص و در بحث دارو و شیر خشک منابع مورد نیاز به داروخانه ها پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد. 
وی تصریح کرد: برای حوزه سرپایی 70 درصد و در بخش بستری تا 90 درصد به صورت علی الحساب پرداخت می شود، برای بیماران صعب العلاج ما به التفاوت به صورت خسارت متفرقه پرداخت خواهد شد. 

گفتنی است در این نشست برخی مشکلات توسط ادارات کل استانی مطرح و برای حل آن راهکارهای اجرایی اندیشیده شد. 

لازم به ذکر است در این جلسه مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی نیز تاکید کرد که پاسخگویی به بیمه شدگان همانند گذشته از طریق سامانه 1666 و سایر درگاه های خدمات غیر حضوری به صورت 24 ساعته انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد./تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار