هشدار هواشناسی درباره باران، صاعقه و کاهش دما در ۱۲ استان کشور هواشناسی: تهران آخر هفته چهار درجه سرد می‌شود اعلام زمان برگزاری آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۴ ایتا از دسترس خارج شد انحلال شورای شهر کرمانشاه رسماً ابلاغ شد جزئیات بازداشت ۱۳ نفر در شهرداری و شورای شهر کرمانشاه اعلام نتایج نهایی پذیرش دانشجو–معلم ۱۴۰۴ / جزئیات ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان + لینک جزئیات وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیونی برای هنرمندان معلول ارتفاعات تهران آخر هفته بارانی می‌شود وزارت بهداشت: سکته قلبی عامل ۲۴ درصد مرگ‌ها در ایران است افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در سال ۲۰۲۵ شهردار سابق و ۵ کارمند شهرداری نورآباد دستگیر شدند ماجرای تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در چند شهر چه بود؟ این کلاهبردار فضای مجازی را شناسایی کنید + عکس راهنمای جامع ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۵ وزیر آموزش و پرورش پیگیر تعیین وضعیت نهضتی‌ها

استفاده از نسخ کاغذی درصورت قطع سامانه‌ بیمه

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 21
کد خبر: ۲۸۱۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمدمهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیه سلامت ایران در نشستی که به منظور بررسی اقدامات و عملکرد بیمه سلامت ایران در شرایط اضطرار کنونی با حضور مدیران ارشد ستادی و استانی برگزار شد ، نسبت به تمدید خودکار پوشش بیمه ای بیمه شدگان دارای بیمه رایگان در این سازمان تاکید کرد.

محمد مهدی ناصحی در این نشست ضمن تاکید بر بروز رسانی پرداختی‌ها به دانشگاه‌ها گفت: در همین خصوص و در بحث دارو و شیر خشک منابع مورد نیاز به داروخانه ها پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد. 
وی تصریح کرد: برای حوزه سرپایی 70 درصد و در بخش بستری تا 90 درصد به صورت علی الحساب پرداخت می شود، برای بیماران صعب العلاج ما به التفاوت به صورت خسارت متفرقه پرداخت خواهد شد. 

گفتنی است در این نشست برخی مشکلات توسط ادارات کل استانی مطرح و برای حل آن راهکارهای اجرایی اندیشیده شد. 

لازم به ذکر است در این جلسه مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی نیز تاکید کرد که پاسخگویی به بیمه شدگان همانند گذشته از طریق سامانه 1666 و سایر درگاه های خدمات غیر حضوری به صورت 24 ساعته انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد./تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار