هواشناسی: هشدار دریایی سطح نارنجی در مازندران؛ شنا ممنوع است ماجرای فرونشست خیابان نشاط اصفهان و نشت ماده عجیب + عکس جزییات رای وحدت رویه دیه راننده مقصر به نرخ روز هلاکت دو شرور مسلح در درگیری با پلیس در طبس انهدام شبکه قاچاق سوخت در یکی از پمپ بنزین‌های رودان/ ۷ نفر متهم بازداشت شدند شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در مواجهه با سناریوی خودکشی نوجوانان با پلیس تماس می‌گیرد اپ جدید گوگل برای جستجوی سریع در ویندوز ارائه می‌شود ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است رونمایی از رقیب مدرن و پرادعای آیفون ۱۷ پرو مکس / شیائومی ۱۷ پرو مکس به بازار آمد؟   خواهر‌خواندگی بندرعباس و مومباسا در کنیا

استفاده از نسخ کاغذی درصورت قطع سامانه‌ بیمه

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 21
کد خبر: ۲۸۱۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمدمهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیه سلامت ایران در نشستی که به منظور بررسی اقدامات و عملکرد بیمه سلامت ایران در شرایط اضطرار کنونی با حضور مدیران ارشد ستادی و استانی برگزار شد ، نسبت به تمدید خودکار پوشش بیمه ای بیمه شدگان دارای بیمه رایگان در این سازمان تاکید کرد.

محمد مهدی ناصحی در این نشست ضمن تاکید بر بروز رسانی پرداختی‌ها به دانشگاه‌ها گفت: در همین خصوص و در بحث دارو و شیر خشک منابع مورد نیاز به داروخانه ها پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد. 
وی تصریح کرد: برای حوزه سرپایی 70 درصد و در بخش بستری تا 90 درصد به صورت علی الحساب پرداخت می شود، برای بیماران صعب العلاج ما به التفاوت به صورت خسارت متفرقه پرداخت خواهد شد. 

گفتنی است در این نشست برخی مشکلات توسط ادارات کل استانی مطرح و برای حل آن راهکارهای اجرایی اندیشیده شد. 

لازم به ذکر است در این جلسه مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی نیز تاکید کرد که پاسخگویی به بیمه شدگان همانند گذشته از طریق سامانه 1666 و سایر درگاه های خدمات غیر حضوری به صورت 24 ساعته انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد./تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار